Direktlänk till inlägg 13 juli 2012

Mys kväll♥

Av Olivia - 13 juli 2012 20:30

                                          Hej bloggen  

Nu ska jag ha myskväll med  familjen... Vi ska kolla på film poppa popcorn och äta godis.... Mamma och min lille bror har hyrt film!♥




                               Ska kanske följa med Fiiiiffan.bloggplatsen.se till hennes stall! Det ska bli kul för jag ÄLSKAR  hästar  





                                      Pusshej   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia - 13 maj 2013 16:52

                                               Hej! Jag har inte bloggat på jätte länge men nu ska jag börja blogga igen så ni kan ha koll på min blogg om ni tyvker den är kul♥ Det kommer mer saker lite senare♥     PUSS HEJ&hear...

Av Olivia - 20 juli 2012 09:07

                                                          Hej...   Jag är välldigt tacksam för att ni läser min blogg  ... Men men nu ska vi prata om annat. I dag ska jag nog vara med min bästis Elin! för min anndra bästis Fina ska till ett museu...

Av Olivia - 18 juli 2012 08:48

                                                         Hej Bloggen   Längtar såå tills i kväll! Ska på inflyttningsfest hos min kompis Fanny! Det ska bli skit roligt!♥♥♥                                      ...

Av Olivia - 15 juli 2012 20:36

                                   Hej!    Nu har vi myskväll... Hemma hos mig.. Vi äter gott och kollar på film                                                   ...

Av Olivia - 12 juli 2012 19:49

                                   Hej Bloggen!   Nu är jag med Fiiiiffan.bloggplatsen.se! Läs hennes blogg!!                                             PUSSHEJ!!   ...

Presentation


24 april var den bästa dagen i mitt liv för då fick jag se min livs idol, Justin Bieber!!♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards